Förkyld

Det är inge roligt, man blir lite sur av det iallafall jag. Ont i huvudet nyser och hostar. Inge kul.

Fredagen började bra. Var till stan hade lite saker som skulle inhandlas. Träffade Angelica vi sprang lite i affärer. Sedan var vi till Nordells och fikade med Jimmy och hans bror Fredrik. Det blev räksmörgås och kaffe. Härligt. Ut på eftermiddan var det hemgång och då vart jag så sugen på pizza. Köpte med till gubben, Birgitta och Dan också.

 Blir bara ett kort av syrran det var bäst :-)

 Kände mig lite snuvig på kvällen men trodde att det kanske var allerig. Men icke.

På lördag var det kalas hos Annica på Granberga, hon fyllde 65 år ung min lilla svärmor. Grattis Grattis,  men jag fick vara hemma. Låg i soffan med feber. (synd om mig)

Söndagen var lika kul den, i soffan med host och nys. Måndag likaså, Men känner att liket lever. Nu är jag snart igång igen.
Nu kan det ju bara bli bättre. Tjing ping.


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är jag så glad att har fått rösten tillbaka,du låt så sjuk för några dar sen.Pigga på dej så mycket du kan innan resan.

2009-09-01 @ 12:34:17
Postat av: Fredrika

Krya på dig nu innan resan & ta det lungt Kram

2009-09-01 @ 13:54:53
Postat av: Anonym

hjälp såg jag så ut när du nös

2009-09-03 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0