I veckan

Måndag och tisdag var det natt jobb. Var lite trött. Men på måndag var jag lite hurtig. Skulle cykla till affären men tog en omväg runt sjön. Jag gjorde en ´syrran ` för hon cyklar runt sjön hon. Det är ju så nyttigt med motion sägs det. :-) 


 

Tisdags kvällen var Sebastian, Annie och Bianca här en sväng. Sebastian skulle träna fotboll.



Onsdagen sov jag länge var jätte trött. Angelica kom en sväng innan hon skulle jobba ( hon väckte mig ) kl var strax före tre, men jag hade inte lagt mig förän nio på morgonen. Man lever ett luffar liv när man jobbar skift. Det är tur att jag är en natt uggla . Callanitics träning på kvällen gör att man blir pigg igen.



På torsdag var det städ dags dammsuga och skura golv. Var kommer allt damm och grus ifrån. Man känner sig nöjd när man är klar. På eftermiddan åkte jag och Brigitta (Finkan) till Charlottenbergs köpcenter på en snabb tur. Därefter var det fotboll mot Örnen. Mangskog gick upp i ledning med 3-0 i början av andra men se trodde de att vinsten var i hamn. Blev jätte spännande mot slutet men vi vann med 3-2. Jippi
Mangskog spelar riktigt bra nu MSK MSK MSK

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Kul att du bloggar igen moster =) Kram

2009-08-28 @ 11:04:21
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: syrris

jippi att du härmar mej på cykel din cykel går ju lika lätt som min tre växlar ha en bra ledig dag

2009-08-28 @ 13:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0