Några lediga dagar

Nu är lediga dagarna slut och sju dagars jobb väntar.

Har varit några lugna och härliga dagar trots ruskväder. På tisdagen var jag och mamma i Karlstad och sprang i affärer. Bergvik fram och tillbaka, till slut visste vi inte åt vilket håll vi skulle men vi kom alltid rätt. Åt raggmunk och fläsk till middag gott gott men kanske lite torrt. Hihihi eller hur mamma? Å gud vad man blir törstig. Ut på eftermiddagen blev det kaffe fika med paj och vaniljsås. Ja som sagt vi handlade inte så mycket men vi åt och hade det jätte mysigt.

Onsdagen var det full fart med gardin byte. Det är ju snart advent och jag jobbar allt för många helger så det är till att passa på när man är ledig. Nu är det rött rött i fönstren (juligt som bara den) Å vad jag älskar julen.
Callanetics träning på kvällen med lite pust och stön. Men det är bra för kroppen och så har vi det trevligt vi som tränar. Strir och pratar det är lite socialt och det är lika viktigt tror jag.

Torsdagen var jag uppe med tuppen. Ann-Kristin min jobbar kompis från verken var här en sväng innan hon och hennes mamma skulle till Karlstad. (Poppis att ta med sin mamma till Karlstad) Sen bakade jag frallor så det stod härliga till. Tänk va det luktar gott när man bakar.

Nu får jag ladda för morgondagen
Jobba och ha kul
På scan module


Kommentarer
Postat av: syrris

Dessa frallor är underbart goda.

2009-11-19 @ 21:41:37
Postat av: mamma

Rårakor är godare!!!!!!!!!!

2009-11-19 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0