Martens helgen

 

  

Helgen började med att vi gick upp med tuppen Mamma och jag vi skulle på Sunne marten.
Var i Sunne tidiga alla marknadsstånd var inte uppe. Dimmig och kallt var det men vi var rustade för lite kyla. Efter en stund kom solen och det blev ett jättehärligt väder. Vi gick runt många varv och handlade lite smått och gott. Strumpor,marknads karameller, kort och julpapper. Fick smaka på en jättegod julglögg (lingonglögg).Den var man ju tvungen att köpa. Det är ju snart jul. När vi kände att nu är vi nog klara kollade vi på klockan och då hade vi strosat runt i fem timmar. Tiden går fort när man har roligt.

   


På kvällen blev det mys och film (Män som hatar kvinnor) Bra film väntar på att få se nästa i denna triologi.
Spännande spännande.



Angelica och hennes lag Åmotfors spelade match i Hagfors. Det blev förlust med 6-11. Dritt men det kommer mer matcher och då får vi hoppas på vinst.

På lördagen åkte jag och gubben till Karlstad. Först biltema vi hade varsin lång lista. Jag hade min pappas lista.
Men det gick fort. Sedan var det innebandy för Sebastian och mangskoglaget.Även denna match blev förlust med 7-3. Man kan säga att det var en dret helg för innebandy men lyckad för shopping.


        

 Kvällen avslutades med tacos, kex och vin.

Idag söndag blir det städning på mangvalla med Britt-Inger och sen blir det Callanetict träning på kvällskvisten. Sen vet man ju inte vad dagen bjuder på.

Tjing ping mina vänner




Kommentarer
Postat av: Fredrika

Mysigt ni verkar ha haft i helgen :) Hoppas på att få komma och se på kort snart :) kram

2009-10-04 @ 13:16:03
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: syrris

Oj oj oj det har hänt mycket under helgen ser jag. Jag såg dej för en timme sen du var med baken i vädret o rensade bort gamla blommor det är ordning på dej min lilla syster. Ha en bra dag

2009-10-04 @ 13:30:53
Postat av: Jag

Fredrika du är välkommen bara att komma.

Jag du syrran är inte så aktiv men ibland får man ett ryck.

2009-10-04 @ 17:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0