Veckan som gott

Har varit full fart på jobbet, vi har inte hunnit med allt vi skulle. På ett sätt är ju det bra för då vet man att verken har kommit igång på allvar. Jobbade extra på lördagen mellan 7 och 14 med inventering. Helgen gick i och ned det jätte fort. Men det gör veckorna också. Nu har jag jobbat på verken i sju veckor och de har flugit iväg. Men det går ju fort när man har roligt.

I fredags var vi och gratulerade Jimmy på 29-års dagen. Angelica hade gjort en jättegod smörgåstårta. Hon är expert på det. Alltid trevligt och hälsa på paret på Bäckänga.

På söndag var jag och tränade callanetic med några nya övningar för magmusklerna. Platt mage lovade de i tidningen där vi hittat övningarna. Med jag tvivlar att min kejsarsnittmage blir platt. Hahahaha. Men man blir stark i mage och rygg och det är ju bra.

Jobba på dagen
på kvällen platta magen
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Dotra!

Det är bara att jobba på det mammsen. Smörgåstårta är ju så gott :p

2010-04-20 @ 10:44:30
URL: http://angelicajonange.blogg.se/
Postat av: dotra

Kul att du börjat skriva igen :0)

2010-04-20 @ 10:45:34
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0