Kallt i väre

Ja nu har vintern kommit och jag tror den vill stanna ett tag. Det är ju fina dagar med sol men uj uj så kallt. Men man kan sitta inne och mysa med värmeljus och det är ju härligt. Runt -20 grader på natten och ca -15 på dagen Brrrr.

Anders braskar och julen slaskar, det låter inge kul. Till jul ska det ju vara snö.



På innebandy sidan har det varit förlust för Sebastians Arvika. Tungt med förlust i Hagfors efter att ha haft ledning med 4-1 och sen förlora med 4-5. Det är bara dret men det kan ju bara bli bättre. Angelicas Åmot vann över Lersjofors/Filipstad med 10-7. Angelica var inte med , hon var förkyld och hostade. Steve och jag hade kiosken, det var nog mina bullar som gjorde att de vann Hahahaha.

Idag har jag Bianca och Doris här, de är så gulliga de små vovarna. Sebastian är och grejar hos syrran.



Visst är de gulliga

Nu blir det Bianca och Doris mys

Kommentarer
Postat av: Dotra

Jaså är det så snöröjning går till :0D Har nog missuppfattat det innan ;0)

De är så söta de vita små tussarna.

2010-12-02 @ 01:49:36
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: syrris

O herre gud så har jag aldrig sett Steve köra slungan.Ha Ha

Oj va söta o ny frissade de är. Otroligt att det är du som passar dessa krabater.Man ändrar sej med åldern,eller?

2010-12-02 @ 10:34:18
Postat av: Jag

Ja här väntar vi på snö Hahahaha

2010-12-02 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0