Angelica 24 År och lite annat

Fredagen den 19/2 fyllde Angelica 24 år. Lilla gumman börjar bli gammal.
Den dagen var jag på hälsokontroll för eventuellt jobb på verken. Det var full fart med bl.a armhävningar och situps. Men jag fixade det. Lite pirrigt var det och sen är det bara att vänta.
På kvällen var vi till Kristnehamn på innebandy. Killarna vann med 8-4 och kontraktet i div 3 är i hamn. 
Åt lite mat 100g Räkor och lite sallad + 2 körsbärstomater. Mumsfilibabba efter 24 dagar med endast soppa.



Lördagen var det ett otroligt busväder men vi drog iväg till Gunnarskog för Angelica hade födelsedagskalas. Annica och Erik åkte med oss, vi tog över stan. Det blev ett lyckat och mycke trevligt kalas. Alltid roligt och komma till paret på Bäckänga, de har det så mysigt.

 

Söndagen var en solig och underbar dag, lite kallt men man har ju kläder. Vi fick besök av Sebastian, Annie och Bianca. Kul när de kommer på besök.

  


Måndagen var det vägning igen och jag hade även denna gång gått ner(1kg). Nu har jag gått ner 8,6kg och det känns härligt.

Tisdagen var en helt underbar dag. På förmiddagen fick jag det efterlängtade samtalet från VERKEN. Jag hade fått jobb. Har en månads uppsägning men hoppas att det går att ordna tidigare.

JAG ÄR SÅ GLA
DENNA UNDERBARA DA

 

 


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Grattis älskade moster :) gud va skönt för dig! Kraaam

2010-02-24 @ 17:25:10
Postat av: Dotra

8,6 kg - Du är så duktig mammsen! Kram

2010-02-25 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0