Kalas två helger i rad

Förra helgen började med kalas hos Kristina och Patrik. Kristina fyllde 23 år och så är hon färdig utbildad hälsoterapeut. Gôtt för Mostra och resten av släkten. Grattis och kram på dig och Lycka Till.

På lördag var vi och grattade Cassandra på 20 års dagen och Antonia på 17 års dagen.

  

Helgen avslutades med en maj brasa med (miljövänlig) korvgrillning. Riset efter de fyra stora björkarna eldades upp.

  


Roligt hade Steve och Dan.




Sen var helgen slut men det kom hastigt en ny och då var det kalas med jobbet. Vi var 17 st som gick ut på galej på fredagen. Lite förfest hos Sebastian och sen var det Rajjen med en bit mat och något gott att dricka


  

  

Mangskog hade seriepremiär mot Örnen på Mangvalla och det blev vinst med 1-0. Grattis killar och lycka till i fortsättningen.

Lördagen var lugn för min del var trött efter festen. Blev lite pyssel inne. Med min lilla man han var aktiv i vedhögen. Han tänker på värmen till vintern.





Söndagen var vi ute och promenerade jag och gubben sen på kvällen åkte han och jobbade natt och jag tränade Callanetics. Sen var det hockey Sverige-Norge.

 

 


Kommentarer
Postat av: syrris

Kolla mitt finger. ha ha ha

2010-05-10 @ 18:45:06
Postat av: Angelica

det var en mysig eld- och grillafton.

2010-05-10 @ 19:39:51
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det kortet på pappa är så roligt, fångad i rätt ögonblick kan man säga :0)

2010-05-10 @ 19:40:23
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: jag

Ja du syrran var det en uppmaning till någon eller? Hahahahahaha

2010-05-10 @ 20:23:18
Postat av: Kristina

Klockrent kort av Steve! Kul med uppdatering mostra!

2010-05-12 @ 09:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0