Innebandy är kul

Ja då har det gått en vecka till. Va tiden går fort, men den gör väl det när man har roligt.

Kan börja med förra helgen när Sebastians Arvika skulle spela mot Lesjöfors/Filipstad serieledarna. Lugnt tänkte jag de får göra så gott de kan. L/F hade ju kommit från en högre serie och ledde denna serien så jag tänkte det blir en match med bra spel men kanske inte vinst. Men vad jag tog fel. De vann och spelade jätte bra, sopade hem segern med 9-5 och jag fick uppleva ännu en närvös match. Tänk va innebandy är kul.

Lördags kvällen var det fest med jobbarkompisarna . Vi var 18 st som festade loss. Först var vi hos Niklas Olsen och laddade inför The Roof. Där blev det mat och vi hade jätte kul.

På jobb fronten har jag jobbat dag denna vecka full rulle. Kul på godsmottagningen roligt att göra något nytt.

Fredagskvällen var det innebandy igen. Vad är en myskväll i soffan framför tvn med ett vin glas när man kan åka till Lesjöfors på innebandy (ca.16 mil) Hahahahaha ja man är väl lite tokig men det är så kul. Angelicas lag Åmotfors spelade och de vann med 10-3. Härlig hemresa när man har vunnit.

Lördagen var lugn med härliga promenader i ett underbart väder. Var en sväng till Granberga på middag Gott Gott.

Söndagen jobbade Steve igen men jag drog iväg på innebandy. Sebastians Arvika skulle spela mot norska u 19 landslagen, en träningsmatch. Den vann de lätt med 14-3. Norskarna var nog slitna efter en tränings helg här i sverige eller nog är det så att de blir inte världsmästare iår. Kvällen avslutades med ett träningspass med callanetics och sen blev det mys mat med gubben när han slutat jobbet.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: syrris

Du är att en idrottsmästare du. Hinner och vara överallt. Tur att det finns sådana personer. Men det är att lillsyrran också. hejhopp

2010-11-08 @ 21:47:58
Postat av: Dotra

Jag tycker det är roligt när ni är med och tittar. Jag kan nog bli hur gammal som helst, tycker det är lika skoj ändå :0) Ni ställer alltid upp ni!

---<--@ ros till er!

2010-11-08 @ 22:47:19
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0