Tillbaka

Ja nu är jag tillbaka i blogginga. Har varit dåligt under en längre tid, men nu jäklar. Hahahaha jag ska försöka iallafall.

Idag har vi varit ute på en härlig höst promenad gubben och jag och sen blir det innebandy. Arvika spelar mot Runsten från Gävle. Hoppas på vinst för killarna.

Igår spelade Angelicas Åmotfors mot Munkfors och det blev pisk men Munkfors är nog favoriter i år.

Veckan som gått har jag jobbat eftermiddag. 2-skift har börjat igen och det tycker jag är bra, passar mig perfekt eftersom jag är så morgontrött. Då blir det lite variation och det gillar jag.

Nu får det bli lite mat
för mig och min livskamrat

Kommentarer
Postat av: Dotra

Kul att du är igång igen :0)

2010-10-17 @ 12:32:00
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0