Internet igen på Lövhäll

Nu tror jag att jag har fått i ordning på internet. Har "krånglat" och kollat allt, så jäkla trött på det nu. Började med att ringa telia och de sa att det var signal och sen har jag ringt netonet, packard bell om det skulle vara fel på datorn . Testat , kollat och ringt och nästan kastat datorn i väggen så var det ändå modemet som var trasigt där jag började för en månad sen. Ja två veckor var jag ju på semester men. Ha ha det behövdes. Pratade en gång till med någon på telia i telefon inte ordning då heller. Hon ville bara sälja nytt abonnemang, nu var jag jäkligt sur Så idag stegade jag in på telia butiken i Arvika med mitt modem, laddad till tusen. Där blev jag väl bemött av en trevlig expedit , nytt modem och nu har jag INTERNET igen. Jippi

Puss och hej från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0