Året som gått

År 2010 började med kallt väder så vi matade rådjuren hela vintern. Mycket snö och kallt då är det besvärligt för de fina djuren, ja fåglarna fick också mat i massor.



Jag jobbade fortfarande på Scan Module men i slutet på februari kom det glädjande beskedet att jag skulle få komma tillbaka till VOLVO och det var helt underbart. Kortare väg och mycke mycke bättre skift.
Första Mars stegade jag in där igen kul kul att träffa det "gamla" jobbarkompisarna men sorgligt att lämna vännerna på scan module. Lena var en jätte bra kompis som jag hade där vi hade det skit kul.

En tur till Stockholm blev det på vårkanten med Christel och Bengt. Alltid lika roligt.



Våren kom med stormsteg och vi var ett gäng som ställde upp i Vårruset. Trodde aldrig att jag skulle springa ja jag joggade nog mer med det är inte något jag gör. Hahahaha




Första halvan av året fyllde Angelica 24 år, Sebastian 22 år, Jimmy 29 år och Annie 22 år





Vårbrasan med nära och kära är en tradition som vi gör varje år. Brasan var jättestor eftersom vi hade tagit ner de stora björkarna. Sen blev det korv grillning. Dä ä mysigt.



Sommaren började med Kronprisses bröllop och då bänkade vi oss. Mamma, syrran och jag var upp klädda och drack bröllops drink och åt tre rätters middag. Satt klistrade framför teveapparaten i 14 timmar.



Sommaren tillbringade vi i köket. Vi renoverade det och blåste ut hela baletten.Här kommer före och efter bilder.






Men det blev en semester tripp till Skövde. En mysig stad och bra hotell.



Hösten var det mycket innebandy som är så kul. Tyvärr har jag dåligt med bilder. Kanske det blir bättre under våren 2011.

När vintern började åkte mamma och jag till Göteborg på teater. Hagmans konditori. Det var jätte kul.




Julen firade vi här hemma med barnen. Mat och julklappar dä ä som dä ska va en bra jul.



Tomten kom också på besök.



Nyåret firade vi in med Syrran och Dan med mat och raketer som det ska vara på nyår.



Nu går vi mot nya utmaningar
Tjingeling









Kommentarer
Postat av: syrris

Va kul att se hela året. Du hinner att med mycket du min lillsyrra. Kram

2011-01-09 @ 16:56:47
Postat av: Gika

Nytt år nya möjligheter =) Kram Gika

2011-01-09 @ 19:36:04
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Dotra

Va roligt det var att läsa mamma :0)

Många fina bilder. Kram

2011-01-10 @ 13:06:05
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0