Kick off

Förra veckan var jag på kick off i Karlstad. Det var gruppledarna och the boss Pierre. Första dagen var vi på Boda borg i Karlskoga och det var jätte kul. Full fart. Dagen fortsatte med linespel, mycket intressant. Kvällen avslutades med bowling och mat. Senare på kvällskvisten hade vi frågesport som mitt lag vann, Tjolahopp. Sov över på hotell Placa. Nästa dag var det att hoppa upp och vara pigg vid 7. Frukost och sen var det att gå in i konferans salen och jobba med nästa projekt. Avslutade med en härlig lunch och sen bar det iväg hem.





Roligt och givarde träff men det minne som jag tog med mig hem  är mina blåmärken från Boda Borg Hahahaha det är smällar man får ta när tävlings jävlen tar över.



Denna vecka är inte lika kul för jag är jätte förkyld. Det går väl över någon gång men jag har det jätte tråkigt. Va är då "lite blåmärken"

Tjola hopp
snart ä ja på topp

Kommentarer
Postat av: syrris

Vet att du går på knäna men jäklar vilka blåmärken. men roligt hade du förstår jag du är ju en tävlingstjej. hahahaha. Nu får du att krya på dej så vi får träffas snart. Host host

2011-01-29 @ 14:34:59
Postat av: Dotra

Blå blev du verkligen du! Men kul var det antar jag :0)

2011-02-06 @ 22:10:15
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0