Fredag

Ja nu har det gått 4 dagar sen jag blev opererad i foten och det börjar bli lite långtråkigt. Men jag tar en promenad till köket, ibland blir det en sväng till sängkammaren också, men mest så sitter jag i vardagsrummet och kollar på tv. Datorm är också en bra kompis. Böcker och tidningar är inte så dumt det heller. Nu kom jag på ett utflyktsmål till. Toan hahaha där gör jag också några besok om dagen. Men nu är det helg och lilla gubben min är ledig så det kanske blir en tripp utomsocknes. Vem vet vad helgen bjuder på. Har inte så stora fodringar nu på utflykter.
Igår var Sebastian här, ja han har det inte så kul han heller för han går på kryckor men han kan köra bil och då kan han hälsa på mor. ( han har varit här tisdag, onsdag och torsdag) Kristina var också här igår. Ja mamma, pappa, Annica och Erik har också varit på besök så egentligen är det inte ett dugg synd om mig.
Idag har jag inte tagit någon smärtstillande tablett än och klockan är tre på eftermiddan. Får se hur länge det går.

Tjingeling



Kommentarer
Postat av: syrris

Nu kom jag in på nätet jippi. jag hälsar på dej snart kommer hem torsdag det SKALL BLI JÄTTEKUL. MEN DU HAR SÅ MÅNGA INTR FOOOOOOOOTBOL. KRAM FRÅN SYRRIS O DAN

2011-07-03 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0