Veckan som gott

Måndag och Tisdag var jag på team och gruppledar utbildning, mycket intressant och lärorikt. Man får träffa nya människor som jobbar som gruppledare som jag. Lite tips och erfarenheter kunde vi ge varandra. På måndagskvällen var jag hos Nermin och blev klippt. Lite ny frisyr, han vet vad som passar mig bäst tror jag Hahahaha. Tisdagseftermiddan drog jag i väg till Åmotfors och fick massage av Marika. Härligt härligt, många knutar i kroppen som fick sig en omgång.
Efter jobbet på onsdag fick jag besök av Fredrika. Alltid lika kul när hon kommer, vi "stre" om allt möjligt. Senare på kvällskvisten kom syrran på besök och då blev det prating igen.
Torsdagen var det paj "gäring" på kvällen för det var jag som skulle ha fredagsmys på jobbet. Äppelpaj med vaniljsås och grädde fick det bli. Mamma kom en sväng med pajformar, som jag fick låna .
Fredagen var det fotboll på Mangvalla och jag var speaker. Det var Koppon/Köla som var på besök. Mangskog vann matchen med 6-1. Kul kul med vinst. Efter matchen var jag helt genomfrusen så det var inte så dumt med ett fotbad när jag kom hem. Att jag även tog ett glas vin med kex och ost gjorde inte kvällen sämre. Det som var tråkigt var att gubben jobbade men på Lördag var han ledig. Då var vi på Gônnerske Mârten. Alltid lika kul att träffa lite  människor från Gunnarskog. Sen var vi till Angelica och Jimmy på Bäckänga och fick kaffe. På kvällen kom Birgitta och Dan på besök. De tog en cyckeltur men Dan fick punka så syrran kom med gubben på pakethållaren.
Söndagen jobbade gubben igen så jag är själv hemma. Ikväll ska jag på Arvika IB Årsmöte.

Hej svejs
grus å gnejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0