" HÄLJA "

Fredagen blev det en sväng på stan efter jobbet. Måste ju springa lite i affärer ibland och njuta att man har tagit "Hälja". Det är inte så dumt att man kan säga det oj oj va gott.

Lördagen åkte jag till Anna och hälsade på henne. Hon hade fått barn en stor liten kille på 5185g och 55cm lång. En redig bit . Han sov och var nöjd nästan hela tiden. När han vaknade fick jag hålla honom och mysa lite.

Anna, Adam och Leo




På eftermiddan blev det fotbolls premiär. ( Träningsmatch ) Mangskog spelade mot Töcksfors och det blev vinst med 1-0. De spelade bra, kan bli riktigt kul i sommar.


På söndagen var det arbetsdag på Mangvalla. Full fart och mycke folk.


  


  

  

Tjing tjong
nu ä fotbollen igång

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Dotra

Han var större än mig du, inte många som är ;0)

2010-04-27 @ 19:55:22
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja det var en redig bit. :-)

2010-04-27 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0