Hej Hopp

Jag är nog den sämsta bloggaren men ibland slår jag till och skriver. 

Fredagen var det kalas på Tiki room. Jobb kompisen Ann-Kristin hade 40-års kalas. Jätte roligt. Hade jobbar helg men tog ledigt denna natt och det var lyckat men kanske lika jobbigt. Hahaha. Samma kväll spelade Mangskogs innebandy killar mot Sunnanå och det blev vinst med 11-2. Gissa om det kom många sms. Var väl informerad av mina vänner Finkan, Svärmora och Syrran.

Lördag och söndag var det natt jobb men sen är jag ledig fram till fredag morgon. Ännu en helg på Scan Module. Är faktiskt trött på att nästan alltid jobba helger. Men det är till att gilla läget.

Nu ska det snart bli träning (callanetics) och sen är det en dag kvar som jag är ledig. Blir till att njuta. 

Tjingeling 


Kommentarer
Postat av: syrris

Ja njut av din ledighet nu.

2010-01-27 @ 21:37:58
Postat av: Fredrika

Kul att du skriver igen moster ;) kram

2010-01-27 @ 22:12:34
URL: http://gikasasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0