Gillar sport

Ja se denna helgen vart det innebandy men bara en match. Angelicas Åmotfors var spel lediga men Sebastians Arvika spelade i Surahammar. Ja som sagt innebandy är kul så gubben och jag åkte med och kollade. Tror det var ca. 30 mil men det gick fort. Men det var synd om killarna för de förlorade med uddamål 5-6. Lite surt men som syrran sa. Ni var ju i Surahammar. Hon är lite klurig min syster. Hahahaha. Men spelmässigt såg det riktigt bra ut så på hemmaplan tror jag faktiskt att de vinner.

På söndag var det Farsdag och det måste firas. Lilla gubben fick kaffe på sängen och några paket. Sen traskade jag iväg till min pappa och firade honom. På eftermiddan kom Angelica och Sebastian och firade Steve. Sen var det lite mat och kaffe med äppelpaj. På kvällen blev det ett träningspass i gympahallen.

Måndagen var det FOTBOLLSGALAN på tv. Kul kul och jag gillar Zlatan. Klart han ska ha guldbollen han är ju bäst.

Här skulle jag sätta in bilder på farsdagsfiringa och Zlatan men det dret sig.

Ha så kul
snart ä dä jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0