"Hälja"

Denna helg har det varit flytt och städning för Sebastian och Annie. De har flyttat till sitt alldeles egna hus. Jag hjälpte till med det jag orkade, ibland torkade jag skåp och ibland låg jag på golvet och vilade med foten i högläge.

Ja nu är jag igång med lite träning. Går varje dag runt Gylterud (1 km) än så länge är det med en krycka men till tisdagen ska jag gå utan. Hoppas det går bra. Svullet och ömt är det ännu, men det dröjer nog längre än man tror. Idag när jag gick rundan så hade jag speed. hahaha Det kanske inte de som såg mig tycker. Men för mig var det sprutt i benen.


Kommentarer
Postat av: Dotra

Det blir sakta men säkert bättre! Sprutt i bena har det blivit :0) Kraaaam!

2011-08-22 @ 12:36:37
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0