Litte tå hôre

I lördags var vi ute gubben och jag. Vi var till Arvika och åkte runt i bil. Ja allt kan roa en uttråkad, gipsad fru. Resan avslutades med pizza. Inte så dumt. På kvällen kom Angelica och hälsade på en sväng. Jimmy var på svensexa.



På måndagen kom Annie, Sebastian, Doris och Bianca hit på besök, Steve skulle greja med deras bil. På kvällen var jag och Sebastian och tittade på Annie när hon spelade fotboll. Steve jobbar natt denna vecka stackaren.Tyvärr blev det förlust. Men jag fick komma ut på en tur. Lite komiskt var det nog när vi klev ur bilen med kryckor båda två.



På tisdagen var Fredrika här på besök, Steve hjälpte henne med bilen, den skulle besiktas på torsdag.



Onsdagen var som vanlig men på eftermiddan var vi och handlade på Lundby. Utflykt igen, nu var det mycke, vi var även en sväng till Vikene.

Torsdagen fick jag besök av Marika, en jobbar kompis. Det var jätte kul och snacka lite. Hon hade bakat en kaka så vi fikade. Jätte kul med lite jobb snack.



På eftermiddan kom familjen Jonängen/Viberg på besök igen. Bromsarna på bilen var inte helt ok. Men nu är det fixade.



Min älskade man ska nu jobba sista natten för denna veckan och tar sig en tupplur innan har styr kosan mot verken. Men till môran tar han "hälja".



Kramiz och hej från mig




Kommentarer
Postat av: Dotra

Du verkar ju inte ha så tråkigt! Många som kommer och hälsar på =) Bra det! Kram!

2011-07-10 @ 22:38:39
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0