Min syster

Min syster är en pärla. Hon är med och skjutsar mig både hit och dit. I onsdags var vi till Charlottenberg och handlade lite födelsedags pressenter till min älskade Steve som fyller år till måndagen. Jag köpte också ha ett par skor som jag ska ha till Angelica och Jimmys bröllop. Ja ett par skor kan jag ju inte ha men jag kan ha en sko. Haha

I dag har jag varit till jobbet och hälsat på. Kul att träffa jobbarkompiserna. Det är tur att man har ett jobb. Åkte med Steve till jobbet han började klockan 2 stackarn jobbar 12 timmar idag och på söndag. Men sen får han semester.
Sen när jag skulle hem kom min snälla syster och hämtade mig.



Söstra mi å ja
vi har dä att bra

Kommentarer
Postat av: syrris

O herregud va stora ögon man kan ha detta va nog sent på kvällen en thainatt. Tänk va kul man kan ha på semester. Kram

2011-07-15 @ 22:43:08
Postat av: Gika

Världens bästa mamma & moster har jag :) Kram

2011-07-16 @ 09:58:42
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Dotra

Det har jag me =) Kram

2011-07-18 @ 00:08:22
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0