Hej igen

I fredags var jag och Steve till stan och dressade upp honom till bröllopet. Han ska ju vara snygg när han för fram vår dotter till altaret, och det blir han. Han hittade en riktigt snygg kostym som passade perfekt.
Sen var vi och fikade på Nordells och det vet jag inte när vi gjorde senast. Många många år sen. Det var jätte mysigt. Sen var vi till sockenstugan och kollade på hantverk. Tänk vad alla är duktiga, köpte tre tovade jordgubbar.

På lördag var vi och kollade på fotbollscup för gubbar i Gunnarskog. Kul med fotboll och så får man komma ut en sväng. På kvällen kom min syster och hennes gubbe hit på besök, det var på tiden, de har varit på Gotland alldeles för länge tycker jag. Hahahaha borta från syrran så länge som flera veckor. Men det var säkert härligt för dem med lite semester.

Söndagen gick i fotboll på tv. Sveriges damer vann kvartsfinalen och är nu i VM semifinal på onsdag. Spännande spännande.

Måndagen åkte jag med Steve till stan när han skulle jobba, jag var hos Nermin och blev klippt och han gjorde slingor. Han hittar på nya frisyrer. Nu blev det slinga både bak och fram.



Ha en fortsatt bra vecka alla mina vänner

Kommentarer
Postat av: syrris

Jättekul friss.Du vågar allt i frisyrväg du. KRAM

2011-07-12 @ 18:46:12
Postat av: Dotra

Du blev så fin mamma! <3

2011-07-14 @ 14:22:20
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0