Ny panna

Nu har vi fått in den nya pannan och vi har varm vatten igen. Härligt , härligt. Nu behöver jag inte åka runt till mina vänner och låna dusch. Här kommer några bilder av pann bytet.

Här är det gamla som åkte ut med stor möda och stort besvär. Men finns det stön så går allt.

  

För att få in den nya pannan fick vi hjälp av stora starka killar från Stubberud i Gunnarskog plus gubben min. På ett litet kick så var den inne i verkstaden. Men jag fick iallafall med det på bild.

 

Sen kom nästa Gunnarskoging och monterade in pannan. ( Nu var det att många från Gunnarskog) Men unna gick det.
Tommy Goodman fixade jobbet med hantlangning av gubben Steve.


    

Resultatet blev lyckat och nu har vi varm vatten JIPPI!!!!

   


Kvällen avslutades med fotboll i Arvika. Mangskog spelade mot Arvika U. Ja jag säger bara det. Vad är 9.58 med Bolt mot vinst mot ett Arvika lag med 4-1.   :-) 
Målgörare Calle, Sebastian, Micke och Victor

Tjola hopp man blir ju så glad.





Kommentarer
Postat av: syrris

oj va fint det blev i erat pannrum det blev som ett finrum va härligt med varmvatten också

2009-08-18 @ 17:17:51
Postat av: Fredrika

Skönt att få d klart! Kram

2009-08-18 @ 17:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0