Vintern är här

Vilken härlig och kall dag minus 10 grader och solsken. Ja lite blåsigt är det men man får dra på sig mössa och vantar.
Har varit lite dålig med att blogga men nu är jag här. Jobbar en eftermiddag och tre nätter sen är det jul ledigt. Om en vecka är det julafton och den ska vi fira med mycke mat och paket under granen. Vi drar till Gunnarskog och firar julafton i Angelica och Jimmys fina hus. Tänk att det är klart efter så många timmars arbeten. Mycke bra jobbat nu ska ni njuta och må så gott.

Nu är julkorten skrivna och frimärken på, va många det blev men det är så roligt att själv få. Borde nog packa in julklappar men det får bli när jag blir ledig. Det blir mycke då Hahaha ja det ordnar sig som Steve brukar säga. Min lilla lugna gubbe.

Kram och hej från mig till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0