Hej

Nu har jag inte bloggat på en stund, blir så när jag är i en jobb period. Men nu är det bara en natt kvar sen är det ledigt i 5 dagar. Gott gott.

I går bakade jag frallor "Finkan frallor" Fick reseptet av Birgitta "Finkan " Finnqvist. De är jätte goda och lätta att baka. Å nu har jag ju en husålls assistent som jag fick av faster Margareta i Stockholm.

Idag har Angelica varit här innan jobbet vi har fixat en blogg till henne.

I morgon blir det bowling med mitt jobb skift. Kul att träffas utanför jobbert.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bowla på som bara katten så kanske du vinner detta också.

2009-11-03 @ 20:27:01
Postat av: syrris

Oj va kul att bowla. LYCKA TILL

2009-11-03 @ 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0