Lite av varje

Har varit lite dålig med bloggning men nu kommer lite av varje. 

Fredagskvällen var det innebandy match. MANGSKOGS KILLARNA VANN. Det var en nervpers. Finkan och jag var jätte nervösa innan matchen började. Men vi tog en kaffe och kaka.(God kaka) Matchen började och laget ledde i första perioden och då är det så att man måste ta en kaffe och kaka till i paus annars kanske de tappar ledningen. Ja vi är som sagt skrockfulla Finkan och jag. När nästa period var slut ledde fortfarande MSK och det var att köpa kaffe och en kaka till. Nu var inte kakan lika god. Nu var det fullt i magen men man får ju offra sig för laget. När slutsignalen kom var det lycka i Mangskog klacken och jag och Finkan var mätta i magen. Hihihi. När jag kom hem var jag så uppspelt av vinsten att det inte var lätt att somna och jag som skulle upp kl 5. Jobb på Scan Module väntade. Tror jag somnade till vid halv två.

Lördagen var det jobb och på kvällen var jag och Steve bjudna till folkets hus på mat som tack för revyn vi hade i våras. Jätte god mat och trevligt sällskap. Snackade lite om vi skulle göra någon revy till våren och det blir nog en även då. Alla tyckte det var så roligt och vara med så vi får hoppas att vi får ihop något.

Söndagen var det jobb igen upp med tuppen kl 5. Kvällen var slapp och sov i soffan. Trött som bara den. Dagarna går och nu är det bara en natt kvar sen är det helgen och ledigt. Julbord på fredag kväll, Brunskog Night Open på nätterna och gunnarskog och bygget på dagarn. Får se hur det ska gå ihop men det ordner sig som gubben Steve brukar säga.

 
Hej på ett tag
 


Kommentarer
Postat av: Dotra

Jobb, jobb och jobb för dig lilla mor

2009-12-03 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0