Ledig helg

Har haft en underbar ledig helg. Men först vill jag berätta att min älskade lilla gubbe är en livräddare. Han har gett plasma 100 gånger och för det vart han firad med en T-shirt. Kul grej tycker jag.



Fredagen var lugn sov till kl 2 hade ju jobbat natt. På kvällen kom Annica och Erik och hälsade på. Vi satt och "stre" tills kl var 12 på kvällen. Trevlig när ni kommer.

Lördagen startade men en god frukost sen åkte Steve, jag och mamma Monica på samlarmässa i Arvika. Alltid roligt och gå och strosa och kolla på alla saker de säljer. Det finns mycke som inte är intressant men det som någon inte tycker om kanske någon annan gillar. Det är det som är det roliga med mässor och så tror man att man fyndar. Själv köpte jag en bok. Självbiografi av Lasse Strömstedt. Mamma köpte två små möss och Steve hittade denna gång inte någonting.

Mamma sitter tryggt i baksätet och Steve konsentrerar sig på att köra

    

Efter samlarmässan var vi så hungriga så det blev en tripp till Milano.Där spisade vi sallad och pizza.
Mätta och belåtna styrde vi kosan till Gunnarskog. Vi ville ju se hur det går på bygget. Angelica var där och målade fönster och dörr foder. Lilla gumman hon sliter. Kram på dig.



Det var varmt och gott i huset för Angelica eldade i kaminen. Härlig Härligt



Kvällen avslutades med ost, kex och vin. Mysigt.

Söndagen startade med en resa till Karlstad och biltema följd av ikea. Där blev det ett snabbvarv för sen var det innebandy i Kil. Sunnanå var motståndarna svår uppgift eftersom de leder serien. Det blev förlust men killarna gjorde en jättebra match. Tänk att man kan vara nöjd efter en match man förlorat men det var vi i publiken. Finkan, Kjella, Steve och jag mm. Det var en ny upplevelse. När vi kom hem blev det klyftpotatis och kycklingfile. Mums mums

Tjing tjong ha det så bra tills nästa gång



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK SÅ MYCKET FÖR MYSSTUNDEN IGÅR HÄRLIGT ATT HA EN SYRRA. JOBBA INTE IHJÄL DEJ. NU VAR DET LÄNGESEN BLOGGEN VAR IGÅNG.

2009-11-01 @ 10:09:59
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan.

Allt bra idag?:)

Kramar Julia ♥

2009-11-01 @ 10:41:32
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0