Ledig

Å va härligt nu är jag ledig i 5 dagar. Har varit en vecka med mycke solcells modul bygge. Tänk att de säljer så många, men det är ju bra för då har jag jobb.

Satt och tänkte en dag på vad många nya trevliga vänner jag har träffat sedan jag började på Scan Module. Det var inte bara elände att man blev arbetslös men jag saknar verken ibland. Det är ju mycket kortare väg dit men man får gilla läget. Det är också intressant att vara på en annan fabrik och se olikheterna även likheter finns. Lite allmänt kaos uppstår överallt men det är till för att lösas.

Nej nu ska jag inte prata jobb. Igår var Sebastian, Annie och Bianca här och hälsade på. Alltid kul med besök av "ongane". De var här och grejsade med sina bilar. Måste ju kollas innan vintern. Bianca var med och kollade läget och sprang runt i trädgården. Jag gillar den hunden. Kan ni tänka er att jag gillar en hund men hon är något särskilt.


Här skulle det ha varit en bild men datorn vill inte det jag vill.

Hörs och ha det så bra alla vänner



 


Kommentarer
Postat av: Brunzell

Hoppas att du fyndade lite idag. Tank att du trivs sa bra i lag med hundar vilken tur. Ha det sa bra vi syns snart i VARMLAND O I MANGSKOG. DA DU.

2009-10-24 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0