Innebandy vinst

Måste ju skriva om helgen som varit. Mangskog herrar spelade mot Ulvsby och vann. Man blir så otroligt glad, jag och Finkan är spända för varje match och är mycket skrockfulla. Men troligtvis drack vi kaffe vid rätt tid och satt på rätta stället denna gång. Vi har lite konster för oss på matcherna. Jag hade nya skor så de tror vi förde tur med sig. Får ta de på Sunnanå matchen också. Men det vete tusan om de hjälper för Sunnanå är jättebra i år.
U-laget vann också över Gunnarskog. Jobbade men fick se sista perioden.

Snart kan Angelica och Jimmy flytta in i sitt fina hus. De jobbar och sliter varje dag där. Tror inte att någon kan förstå hur mycke det är att bygga sig ett eget hus men de är otroligt duktiga.


    


Kram på er alla vänner som jag känner





 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

De har ju så duktiga föräldrar också, äpplet faller inte långt från päronträdet.

2009-10-21 @ 12:06:13
Postat av: Jag

Man gör så gott man kan. Du är inte så dum du heller.

2009-10-21 @ 15:46:55
Postat av: Brunzell

Ja herre gud vilket jobb ni har haft alla inblandade men nu ar det klart snart va harligt. vilken rolig forjul med myslampor i alla fonster

2009-10-21 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0