Härlig höstdag

Tänk va hösten kan vara vacker. Ledig och solen skiner. Det var tänkt att bli en bakdag idag men vem vill vara inne en sådan dag.
Var ute på en härlig promenad med mamma idag.
 
   

Pappa var i sin vedbod och grejade. Man kan ju säga att veden ligger i ordning, här slarvas det inte.




Lite höstbilder


         


Trots att det har varit frost flera nätter så har inte alla blommor frusit. Rosorna blommar på Lövhäll och pelagonierna på Nygård. Äppelträden bär sin vinterfrukt, livet är att bra härligt.


         


Hoppas på fler vackra höstdagar men skulle det regna någon dag så blir det bullbak.

Tjing ping mina vänner.

 

 

 





Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bilder hum hum.Trevlig höst i fortsättningen också. PUSS PUSS!!!!!!

2009-10-01 @ 09:58:47
Postat av: Fredrika

Fina kort mostra! Kraam

2009-10-01 @ 13:29:11
Postat av: son

Då baka du nog bullar i morse:-)

2009-10-01 @ 16:34:39
Postat av: syrris

vilka vackra bilder hösten är fin om det är soldagar

2009-10-01 @ 20:26:20
Postat av: Jag

Nej lilla sonen min jag sov när det regnade.Vackert väder när jag vaknade.

2009-10-01 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0