Förkyld

Ja då var sju arbetsdagar avklarade. Men den sista natten var jätte lååååång för jag är förkyld. Fy va det var jobbigt ,när jag lade mig halv nio på fredags morgonen så sov jag till halv tio på kvällen. (13 timmar) var uppe i tre timmar sen sov jag i tio till. Man kan säga att jag är utvilad och förkylningen är bättre. Hoppas jag är ännu bättre imorgon för då ska det bli solsken och det vore gott med en härlig promenad och få lite syre i lungorna. Ja snart är det full rulle igen och snôringa är blott en historia i livet.

Host och nys
Helgmys


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Krya på dig moster så hoppas jag vi ses snart :) kram

2010-02-06 @ 16:33:30
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: syrris

Ja att sova det är den bästa medicinen det. Kroppen vilar ,man behöver inte snyta sej så mycket o bli knallröd under näsan.

2010-02-06 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0