Bröllop 2010-06-19


Vilket helt underbart bröllop vi fick vara med på.
Dagen började med tv tittande på förmiddan. Men när kl var 12.00 kom min syster uppklädd och fin på cykel. Det skulle ju bli bröllop med bubbel vin hela dagen lång. En halv timme senare kom vår kära mor uppklädd från topp till tå.


  


Sen bänkade vi oss framför tvn med bubbel vin. Ett utsökt smultron vin med sockerdricka och is.




Klänningen som jag har kanske ni tycker är lite omordern och det är den för det var den klänningen jag hade när jag gifte mig 1985. Då var det vit men har blivigt färgad till aprikos. Snygg eller ? Hahahaha

Sen var det sittning i ca. 14 timmar. Snacks och småpajer på eftermiddan och under kvällen tre rätters och bröllopstårta. Det var så vackert bröllop med ett helt underbart brudpar som verkligen visade att de älskade varandra.




Alla var inte uppklädda för bröllop. Min lilla arbetsmyra till man jobbade med vårat kök som ska bytas. Han kollade lite.
 
Min lilla Prins



Kram på dig lilla Gubben snart är det vår bröllopsdag. (Silverbröllop)


Kommentarer
Postat av: Dotra

Ni var så finklädda allihop! Som tre prinsessor :0) Grattis på eran stora dag! Puss å Kram <3

2010-06-21 @ 22:41:22
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: jag

Tack tack lilla gumman

2010-06-21 @ 23:21:58
Postat av: Angelica

Vad du och mormor har lika hankor! Såg detta nu! Kram

2010-06-30 @ 13:24:04
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: syrris

Tack för en mysig hel dag. Jag cyklade ju hem ett på natten vilken dag.

2010-07-01 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0