Annie 22 år

Förra vecka var vi och grattulerade Annie på 22 års dagen. Härliga räksmörgåsar och mumsiga tårtor.








I lördags var Steve. Angelica och jag till Karlstad på IKEA och kollade på kök. Det kommer inte att bli lätt att välja men det ordner sig som Steve brukar säga. Han har så rätt så min lille gubbe. Kram på dig.
På kvällen var vi och grattulerade Fredrika som fyllde år 22 mars. Ja ni läste rätt, en aning försenat eller?
Kristina och Patrik var där och hälsade på. Kul att träffa dem också.

 

Idag har Annie, Sebastian, Bianca och Doris varit här och hälsat på. De var här och tvättade sina bilar sen klippte jag Sebastian innan han åkta och tränade fotboll.





Sebastian var långhårig som ett troll. Här kommer före och efter bilder på honom.







Imorgon blir det vårruset i Karlstad

 

 


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Bättre sent än aldrig mostra :) kul att ni kom!

Lycka till på "ruset" imorgon :) KRAM

2010-05-19 @ 23:15:17
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Dotra

Trollet behövde en klippning och bra blev det. Det ordnar sig vettu mor med köket. Mycket att välja på bara! Fint kommer det att bli iaf. Kram

2010-05-20 @ 12:59:13
Postat av: Jag

Vårruset gick jättebra. Sprang mesta delen av 5 km. Det var riktigt kul. :-)

2010-05-21 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0