VÅRRUSET

Igår var det vårruset i regnväder, men det var kul. Hade tänkt att jag skulle gå runt de 5 km men när det drog igång så sprang jag. Kan ni tänka er jag sprang. Inte hela loppet men det blev mer spring än gång och jag vill gärna göra om det. Vi hade kul hela gänget. Resan började klockan halv fem med buss från verken. Vi var ca 25 personer som drog iväg och det regnade på vägen dit som om himlen var öppen. Men det avskräckte inte oss. Uppvärmningen började ca 20 minuter före och sen drog det igång och 38,5 minuter senare var jag i mål. Sen var det fika med gänget.









Detta var inte sista gången
Tjola hopp


Kommentarer
Postat av: Dotra

Du är inte dålig du mor :0) Det va ett blött gäng på bilden du ;0)

2010-05-22 @ 19:02:23
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: Kristina

bra jobbat mostra! hoppas det var kul! kram kram

2010-05-23 @ 08:51:30
Postat av: syrris

Du är inte dålig du lillsöstra. Men du är ju en tävlingsmänniska, har alltid varit det. Roligt att det gick så bra för dej.

2010-05-23 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0