Gipset är väck

Ja nu har jag fått bort gipset på foten. Jippi, det är så härligt efter 6 veckor. Nu är det bara att träna, träna, träna. Foten är svullen men det hoppas jag att det snart går ner. Man kan ju alltid hoppas att det går fort.
Kvällen innan gipset skulle av blev det lite konstverk.


Sen kom sågen fram och gipset åkte all världens väg.



Nu är foten ute i det fria, lite bullig, stel men helt knölfri. Tjola hopp.



Ja tänk va tiden går fort. Hahahahaha jag skojar men nu är jag på upploppet.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: syrris

Du har att tröken du min lilla syrra suttit i din stol o kollat tv läst allt som finns. Men nu drar det ihop sig till en stor FEST. Jippi va kul.

2011-08-11 @ 20:28:47
Postat av: Dotra

Fina foten är ute i det fria =0)

2011-08-11 @ 21:22:13
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0