Hamnfesten

Ja då har det varit hamnfest i Arvika. Det kan man ju inte missa trots att man har gipsad fot. Men först var vi på Mangvalla och kollade på fotboll. Mangskog spelade mot Örnen. Det blev vinst med 3-2. Var nog mer tur än skicklighet att det blev vinst, för de spelade inte bra. Men har en otrolig kämpaglöd och ger aldrig upp. Det var det som gjorde att de fortfarande är serieledare.

Fredagen regnade det som bara den men vi skulle ju bara se The Baseballs och de spelade klockan 24.00 och då hade det slutat och regna. Tur ska man ha också. De var jätte bra, vilket drag.



På lördag var det Jerry Williams. Det är att en kurtgubbe på 69 år. Sångrösten är lika bra som förr men kanske inte uppträdandet. Men va fanken han är ju till åren. Men när han drog igång de gamla goda låtarna så var det fart.



Efter Jerrys uppträdande träffade vi Per-Uno och Ulla som gick med oss hem, vi köpte med hämtmat. Per-Uno och jag går på kryckor så jag hade en kompis och Steve och Ulla är våra uppassare.

Idag har jag träningsvärk i hela kroppen efter hamnfest bravaden, men det var kul att komma ut och jag får arm muskler. Hahahaha


Kommentarer
Postat av: Dotra

Gött att komma ut lite och se folk :o) Men nu är det inte länge kvar med gips :0) Wihoo för dig! Kram!

2011-08-08 @ 18:04:12
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0