Halvtid

Ja nu har det gått ungefär halva tiden (3 veckor) som jag ska ha gips. Innan såg foten ut så här.



Tiden går inte fort det kan jag inte säga för då ljuger jag och det ska man inte göra. Hahahaha.

Var på sjukhuset idag och tog ur stygnen och sen gipsade de om igen. Foten fick vara i frihet i ca. 10 minuter.
Här kommer det lite bilder från klädd fot, till naken och sen klädd igen.

Sågar upp gipset, vi fick ha hörselskydd det var ett väldigt liv



Nu var fossingen naken och rak.



Sitter ett stift i foten som ska vara kvar de resterande 3 veckorna.



Sen packade de in foten igen. Så nu är det till att vänta i 3 veckor till och då ska foten röntgas och kollas så allt är bra.




Nu blir det inget mera
jag får fortsätta och filosofera
Som sagt 3 veckor har gått
å man får inte ha brått
sa det som håller på å krivera. :-)



Kommentarer
Postat av: Gika

Vilken fin rak tå du fått =)

Kraaam

2011-07-22 @ 09:42:32
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Dotra

Du får en sån fin fot! =) Kram!

2011-07-22 @ 11:52:44
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/
Postat av: syrris

Sådan tå har jag aldrig sett på dej. Den var ju rak o fin va härligt att köpa skor nu. Kram på dej

2011-07-23 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0