Lite av varje

I fredags var min kamrat Ann-Kristin här och hälsade på. Alltid lika kul när vi träffs. Min norska snälla kamrat. Och på tal om Norge så under tiden hon var här hände det något hemskt i Norge. Terrordåd i Oslo och massaker på Utöya. Men det ska vi inte skriva så mycket om för det vill dåren som gjorde det. Punkt slut.

På lördag var vi på friidrott i Arvika. Simon tävlade i 60 meter, längd, höjdhopp och kula i två dagar. Medaljer i alla grenar. 4 silver helt otroligt. Sen var vi och grattulerade David som blev 14 år.

Lite lägesrapport om foten. Den är inpackad i gips fortfarande. 12 dagar kvar tills den ska kollas och sen kanske jag får börja gå igen.




Ja så här kan det gå
när ett ben får jobba för två
Men de blir nog lika sen
när jag får börja gå igen


Kommentarer
Postat av: Dotra

Åter igen, helt otroligt att det kan blir så på så kort tid! Vilken skillnad! Men foten blir fin :0) Kram!

2011-07-30 @ 01:33:49
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0