Semester

Igår var jag och Marika ute och gjorde stan osäker. Det var inte mycke folk ute men vi hade jätte kul ändå. Pubrunda som avslutades på Olssons Brygga. Idag har vi haft besök av Filip och hans mamma och pappa. Mysigt att få snusa på denna lilla guding. Sen kom pappa Lars på en kaffe kopp. Lite senare på dagen kom Angelica och Jimmy på besök. Sen åkte jag och Steve till stan. Han skulle ut med sina jobbar kompisar. Jag köpte pizza och åkte hem. Nu ligger jag i soffan mätt och belåten och har det så härligt. Kanske det blir en tupp lur innan man ska fira Kronprinsessan.


Kommentarer
Postat av: Gika

Tack för fika och en mycket trevlig stund hos er =) Kram

2012-07-15 @ 08:11:39
Postat av: brunzell

Myspys va härligt. Du måste höra av dej när det blir tre stycken på högåsen. Kramiz

2012-07-15 @ 18:45:12
Postat av: Jag

Meddelar dig direkt syrran

2012-07-15 @ 20:33:25
Postat av: Angelica

Tack för fikat! :0) kramiz

2012-07-15 @ 23:24:05
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0